Školní kolo SOČ - 47. ročník
V úterý 18. března 2025 od 8.00 hod. proběhne školní kolo soutěže Středoškolské odborné činnosti. Porota bude složena z učitelů naší školy. Třídy 3. a 4. ročníků se budou střídat jako obecenstvo.
2 nejlepší práce v každé kategorii mohou postoupit do okresního kola, které se bude konat 8.4.2025 na naší škole.
Do soutěže je přihlášeno 16 prací v pěti kategoriích:
| Číslo   | Účastník | Třída    | Název práce | Obor | 
| 1 | Filip Mičulek | IT4A | Snímač otisků větrníků | 7. Zemědělství | 
| 2 | David Hlaváč | IT4A | Pacientský monitor | 6. Zdravotnictví | 
| 3 | Filip Mikula | IT4C | Úlohy do cvičení sítí | 12. Učební pomůcky | 
| 4 | Jan Pšenčík | IT4A | Webová stránka | 18. Informatika | 
| 5 | Tadeáš Krejčí | IT4A | E-shop | 18. Informatika | 
| 6 | Pavel Kandrák | IT4B | FPV autíčko | 18. Informatika | 
| 7 | Lucas Gager | IT4B | AnaForm | 18. Informatika | 
| 8 | Pavel Pinček | IT4B | 3D hra v Unity | 18. Informatika | 
| 9 | Tomáš Strnadel | ME4 | Digitronové hodiny | 10. Elektrotechnika | 
| 10 | Jakub Machala | ME4 | Zesilovač | 10. Elektrotechnika | 
| 11 | Tadeáš Ovsený | ME4 | Nízkofrekvenční zesilovač | 10. Elektrotechnika | 
| 12 | Miroslav Křenek | ME4 | Zesilovač 2x68W | 10. Elektrotechnika | 
| 13 | Lukáš Koleček | ME4 | Laboratorní zdroj | 10. Elektrotechnika | 
| 14 | David Paška | ME4 | Zesilovač s TDA2050 | 10. Elektrotechnika | 
| 15 | David Svák | ME4 | Zesilovač | 10. Elektrotechnika | 
| 16 | Martin Šulák David Fujerík | IT4C IT4C | Elektrokoloběžka | 10. Elektrotechnika | 

 
								 
																				 
																				 
																				 
																				 
																				 
																				 
																				 
																				 
																				 
																				 
																				 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
											 
																				 
																				 
																				 
																				 
																				 
																				